måndag 29 oktober 2007

Dagens outfit

Vi börjar bli ganska stora som "modeblogg", om man nu kan kalla oss det. Vi ligger på 24:e plats. Alla andra modebloggare brukar beskriva vad de har på sig, det kallas "dagens outfit". Vi bär alltid svarta kläder så det blir lite enformigt. Men vi gör det idag i alla fall. Vi kan alltid återkomma med en ny outfit någon annan dag.
Idag har jag på mig min härliga kjol från Tiger, jag har två likadana... Till den har jag en enkel svart kavaj i fin kvalité som jag köpt i Frankrike. Ett par mörkbruna "ridstövlar" med snörning bak, från Barcelona. I Barcelona var det helt rätt med mörkbruna stövlar istället för svarta, så då fick det bli så. Snyggt! Glasögon från Gucci.
Nalleberlock 673:- i lång kedja 843:-, röd klocka 1.198:- och min favoritring i silver med en stor svart kula i Muranoglas 843:-

Inga kommentarer: