onsdag 11 februari 2009

Andras bloggar

Jag läser andras bloggar ibland, eller rätt ofta faktiskt. Jag har några favoriter. Lisette Schulman är en sån http://www.1000apor.se/blogs/lisette

Jag har läst om Blondinbella. Jag har även blivit uppringd av ett säljbolag som ville sälja Blondinbella-paket. I paketen ingick x-antal gånger hon skulle skriva om oss i sin blogg, vi skulle få annons på hennes blogg och så skulle vi få biljetter till hennes 18-års fest. Jag tackade nej.

Nu är hon aktuell med att påstås ta mutor och skriva partiskt??? Vilket hon naturligtvis gör, ifall det nu är hon som skriver. Hon är 18 år och snusförnuftig. Hon är så förnuftig att hon öppnat en betaltjänst där man kan ringa henne och ställa frågor. För 8:95/minut och 5:95 i uppkopplingsavgift svarar 18-åriga Blondinbella på alla mina frågor. Om t.ex. kärlek och relationer. Jag är 46 år.

Nils, Blondinbellas kille, har också en blogg. En likadan som tjejen. Han heter "Storstadspojken" och är också förnuftig.
Jag måste bara säga, det är precis som när jag som liten och lekte med Barbie och Ken, Blondinbella och Storstadspojken, dom är inte på riktigt.

Inga kommentarer: