lördag 17 december 2011

20 frågor, Cornelia

Favoritväska: Mitt senaste väskinköp, den lilla väskan ur Rose kollektionen.


Favoritsmycke: Mina örhängen ur Betty kollektionen, en rosett med en vit pärla hängandes.


Musik jag gillar: Har väldigt bred musiksmak, allt ifrån ny musik av t.ex. Lady Gaga till gamla hits av Queen och CCR.


TV-program jag inte vill missa: Gossip Girl och CSI.

Godast middag äter jag: På The River Café i New York!


Favoritbar: Rose (i närheten av Norrmalmstorg).


och vad beställer jag där: En Sex on The Beach eller ett glas vitt vin.


Favoritlunchställe: Lisa på torget.


På mitt nattygsbord: Mitt smyckeskrin från Tous och boken Eldvittnet av Lars Kepler, mycket spännande bok!


Älskar kläder från: Ralph Lauren.


Favoritfärg: Ljusrosa.


Det dyraste jag köpt: Delägarskap i båda mina hästar.


Bästa gå-bort-presenten: En fin flaska vitt vin eller champagne eller ett sött armband från Tous!


Kaffe: Nej det har jag inte lärt mig att drick, föredrar Te, gärna Earl Grey eller någon fruktig smak.


Senaste felköp: En klänning från Sherri Hill. Otroligt vacker men får aldrig tillfälle att använda den och trivs inte riktigt i den.


Det glömmer jag aldrig: Första gången jag var på semester i New York. Så många intryck och en massa shopping. Underbart och så häftigt!


Det uppskattar jag hos andra: Humor och ärlighet.


Udda talang: Jag är bra på tala med olika dialekter.


Stjärntecken: Oxe


Semestrar jag gärna: Antingen solsemester i Grekland eller shoppingsemester i New York.

Inga kommentarer: