lördag 18 maj 2013

Lokas nya smaker den här sommaren

En av fördelarna med att vara på Stureplan varje dag är att många företag tror att härifrån kommer alla trenderna och därför gör sina lanseringar utanför min butik.
Loka tycker i alla fall att det är ett framgångsrecept. För dom har ju varit här förr.
Årets smaker är den här Lemon pie. Citronpaj,
samt Chocolate shake och Strawberry icecream



Jag vet inte hur dom gör det.
Men det är inga kalorier, inget socker, inga kolhydrater och inget fett.
Och bara naturliga aromämnen.
????????????????????????????????????????????????????
Hur nu det går till.
För en klunk av Chocolate shaken smakar exakt som choklad shake.
Det är så in i bomben gott.
Citronpajen är också god, fast chokladen är bättre.
Jordgubbsglassen hann jag inte få med mig.

Nu hoppas jag att dom kommer hit idag också.
Då skall jag springa ut och hämta lite jordgubbar och choklad.

Inga kommentarer: