lördag 26 september 2009

20 frågor - Annika

Favoritväska: Micola i lila

Favoritsmycke: Stora silvernallen

Musik jag gillar: Coldplay

TV-program jag inte vill missa: Skavlan

Godast middag äter jag: på La Familigia

Favoritbar: Lydmar

och vad beställer jag där: 1 glas rött

Favoritlunchställe: Coco & Carmen

På mitt nattygsbord: En bra bok och ett glas vatten

Älskar kläder från: 2707

Favoritfärg: Svart

Det dyraste jag köpt: Min soffa

Bästa gå-bort-presenten: Nyckelfodral från TOUS

Kaffe: Espresso

Senaste felköp: Skor från Zara som är snygga men på tok för små

Det glömmer jag aldrig: Vistelse på Hotel Splendido i Porto Fino

Det uppskattar jag hos andra: Humor och mänsklig ”värme”

Udda talang: Inreda och möblera om, med små medel

Stjärntecken: Vädur

Semestrar jag gärna: Frankrike St:Maxime, Italien

Inga kommentarer: