tisdag 22 juni 2010

Nya fina armband


Jag är så glad över att vi svenskar äntligen börjar använda mycket armband. Många på rad med olika stenar. Kul!
Själv har jag en arm med guld och brunt i basen och den andra är svart och silver. Jag är helt orädd för att blanda och så struntar jag i om det är "fel". Tycker bara så mycket om armband.
Den stora pärlan på läderband och med en liten dinglande guldnalle kostar 1.684:-, fast det finns en variant med lite mindre pärla för 864:-.
Nallen i guld på nylontråd (bästa armbanden, går aldrig sönder) kostar 2.329:- och det andra med guldlänkar kostar 2.622:-. Sen är det mitt pärlarmband med guldnalle som kostar ca. 1.200:-. Det är specialbeställt så mina pärlor är en storlek större än vanligt därför ger jag er ett ca.pris. Det vanliga kostar 1.055:-.

Inga kommentarer: