tisdag 27 juli 2010

Snygg väska



Annorlunda, kan jag säga!


Jag vill också säga att jag älskar den!


Väskan heter Knit (engelska och betyder stickning). Den är i fint skinn som känns jättetåligt. Jag är övertygad om att den håller i eviga tider. Det är ett präglat mönster i skinnet som ser ut som att väskan är stickad med nallemönster.
Botten är nästan kvadratisk 18x17cm. Fast sen är själva väskan mycket större och blixtlåset går på "fel håll". Blixtlåset går inte som på vanliga väskor mellan handtagen utan det går från det ena handtaget till det andra.


Å jag hör hur urdåligt jag förklarar. Det här går inte att beskriva så jag har tagit en bild istället.

Det går naturligtvis bra att komma in till butiken och titta på underverket.





Så tar jag en bild på mönstret också så att ni kan se.

Finns i beige, brun och blå. Den blå har silverfärgade beslag.

Just nu bara i den här storleken (rymlig) men kan komma som större också.

Kostar rimliga 3.881:-

Inga kommentarer: