onsdag 8 september 2010

Fifasen vad jag väntat

Om man inte fått påfyllning av smycken på typ en månad, pga. semesterperioder
och skulle fått det igår.
Gissa om man väntat länge då.

Om dom dessutom beslutar att jag skall få påfyllningen först idag, pga. att dom vill hinna få med flera beställningar.
Gissa om man väntar idag då...

Om då några anställda på en flygplats i Europa bestämmer sig för att streja så mina paket inte kommer.
Ja då jäklar ringer man UPS och skäller.
För man har ju ingen annan att skälla på.

Å då säger hon att hon tror att det är någon flygplatsstrejk i Frankrike.

Men mina paket skickas inte via Frankrike, de skickas via Tyskland...

Jag får inte paketen fortare för det, för är det strejk i Frankrike så är det.

Googlade på "strejk på flygplats", fick 438.000 träffar. Huuua, det ser ut som att det är strejker mest varje dag, någonstans. Skulle i så fall kunna betyda att jag aldrig får mina paket.

Men jag får väl fortsätta vänta då.

Inga kommentarer: