fredag 10 september 2010

Svarta smycken

Den svarta stenen som vi ofta använder i våra smycken är onyx, en sorts agat.
Jag gillar svarta smycken, det ger lite dramatik.

Nu har jag köpt mig en ny ring. Ni har sett den förut men då var ringen med pärlemor nu är den med onyxfigurer.

Jag har lite större fingrar (läs småfeta prinskorvar) än våra standardstorlekar så jag måste alltid beställa mina ringar. Jag brukar beställa stl. 18 som passar på mitt långfinger. Den här passar bara på ringfingret. Beror på att det inte finns extra utrymme inuti ringen och att den är ganska bred, då måste man gå upp en eller två storlekar.
Snygg är den och kostar bara 659:-.

Sen måste ni kolla in klockan. Ack så fin men inte min än.
Den har ni också sett förr men inte i svart.
I svart är den riktigt läcker. 1.157:-

Inga kommentarer: