lördag 9 oktober 2010

Bilder från TOUS årsmöte

Hotel W var det. Superlyx. Så sällan jag upplever det så det är kul. Här sitter jag i baren...

Vi jobbade också. Lyssnade på alla som berättar om det som skall komma. Bilder på framtida kollektioner portionerar jag ut lite senare.

Här är det Eugenia som berättar om sin nya kollektion. Den går i miljöns tecken. Riktigt fin och färgrik. Hängen i silver på färgglada bomullsband.


Rummet då. Plan 14. Räcker för mannen, och jag sitter ner när jag är nära fönstret. Han däremot står upp så han får lite höjdkänsla.
Hua!

På kvällen är det fest och då klär man sig fint. Asiatiskt tema... Vilket betyder att jag tagit på mig en indisk scarf, en prick i pannan och ett smycke som är lite asieninspirerat.



Ana har fångat temat bättre än jag. Hon jobbar på huvudkontoret. Killen är ägare till TOUS i Grekland. Han, liksom min man, tyckte att det är VÄLDIGT svårt att hitta asiatiska herrkläder.

En väska.


Lunchens förrätt. Melonsoppa, nåt beige med fisk och en spenatboll med gojs inuti.

Lite paus.


TOUS nallen fyller 25 år i år.
Vi gör inget väsen om det men äter varsin cup cake för att uppmärksamma händelsen.

Carmen har jobbat med TOUS i eviga tider. Hon öppnade TOUS-butiken nr. 8 (Stureplan är nr 176 och idag finns det över 400).

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan.

Hittade hit av en slump, tittar på alla fina bilder och suger i mig av den goa känslan de förmedlar.

Men du, har du kollat in "energibollarna" som flyter omkring i fotot där du står på en röd matta i finklänning..?
Vågar påpeka detta eftersom du som du gör, längre ner, om dina älsklingsörhängen.

//m-matten

Anonym sa...

Blev visst lite fel i formuleringen tidigare, telefonen ringde, kastrullen kokar över och jag skickar bara iväg kommentaren per automatik.
Jag menade förstås: ..."Eftersom du skriver som du gör om dina älsklingsörhängen, längre ner i bloggen."

/m-matten

Unknown sa...

Men oj, är det bra eller dåligt?
Jag kan verkligen ingenting om sånt.
Skriver om stenar ibland för att folk vill veta.