lördag 16 oktober 2010

Bloggträff

Igår kväll var jag på bloggträff. Tjejer/brudar träffades över några flaskor vin och lite mat.
Mona hade arrangerat ihop hela kvällen å det skall hon ha en eloge för. Monas blogg har jag följt en tid och den är verkligen värd att läsa. Rolig och personlig. Hon vill inte vara med på bild och då slipper hon det.
Å andra siden så sitter man omringad med folk som gärna är med på bild.
Som Eva här. Hon skriver en blogg om scrapbooking
Singel i storstan heter hennes blogg. Den är också superkul! Det ser ni på bilden att det är en superkul tjej. Å ni fattar, hon är singel...

Joanna har en blogg som heter Livsvinst. Tjejen berättar om sin resa från 145 kg till 65kg. Det är en bantning på 80kg, mera än en hel människa. Vilken energi hon har, vad rolig hon är och vad bra hon skriver.


Ängla här har en privat blogg så då tipsar vi inte om den.
Ewa från Västerås bloggar inte...än. Men hon har lovat att börja. Kan hon bara skriva så kommer det att bli en kanonblogg, jag lovar för jag har hört henne berätta om sitt liv. Återkommer med bloggadressen så fort jag får den.






Å så har vi Suzie. Hon gillar smycken, ehmm, lite annorlunda smycken. Så skriver hon om träning och massa annat på sin blogg.
En stund efter det här började tjejerna visa sina tatueringar. Suzie vann, kan man säga, hon är banne mig färgglad i både kroppen och själen!

5 kommentarer:

Sus sa...

Hej! Tack för igår! Vi hann ju inte prata alls med varandra. Vi tar igen det nästa gång =)

Suzan sa...

Åh men vad fint sagt "Färgglad i både kroppen och själen"! TACK!

Unknown sa...

Varsågod, vännen, du är det!!!
Kram
K

Chrissan sa...

Tack för i fredags!
Säger som Sus...hann inte prata så mkt. Men next time.;)

Singel i storstan sa...

Jag har försökt att spara dina bilder hos mig men jag har problem med vissa bilder. Bland annat den fina bilden på mig.

Kan du mejla?
chan1_g@hotmail.com