fredag 17 juni 2011

Många armband

Hela dagen har jag ägnat åt att rensa i mina lagerutrymmen. Där finns ganska mycket skyltmaterial som samlats under alla åren. Tårtor och underlägg i svart/vit rutigt och bokstäver i roliga färger är två exempel på sånt man samlar på sig. Nu har jag en massa nytt att spara på så det är bra att rensa ut lite. Sju sopsäckar blev det.
Lisett har hjälpt till,
eller man kan säga att jag har hjälpt till...
För behöver ni någonsin rensa ur ett vindsförråd eller köksskåp så ring mig, jag förmedlar kontakten med Lisett. Hon är en hejjare på att organisera.

Då har det inte blivit så mycket tid över till bloggen.
Men va bra då att vi numera får in en massa bilder från våra läsare.
Fortsätt skicka. Det gör den här bloggen mycket roligare.


Ena armen är fylld av läderarmband med en stålnalle. I nallen finns ett magnetlås, 950:-, nästa är en onyxnalle och en pärla på ett nylonsnöre, det dras ihop på insidan och där sitter ytterligare fyra små pärlor, 720:-. Sen har vi pärlarmbandet på resår med liten silvernalle, 865:-. Slutligen ett jättefint armband i läder med en diamantnalle för 7.600:-


Andra armen ser ut så här. Först en svart Praga klocka med fyrkantig urtavla 5.250:-, sen ett tunnst önskearmband för 515:-. Därefter ett silverarmband för 950:- och slutligen ett mixat armband med massor av olika halvädelstenar. Det har jag intet pris på utan ett normalt kostar ca. 500:- men beroende på vilka stenar som används. Just det här, med en turkos nalle, är dyrare.

Inga kommentarer: