onsdag 22 juni 2011

VIP-kväll

Igår kväll hade vi en liten smygpremiär för vår rea.
Det var första gången som vi arrangerade ett sånt här jippo. Så jag var jättenervös innan. Ni som känner mig vet att jag vill ha koll på allting och vill inte lite på slumpen. Med nya saker så har man sällan koll och då blir jag nervös.
Idag är jag så glad över att ni var så många som dök upp, trots störtregn bara en timme innan.
Jag är verkligen jätte, jätte glad för det.

Fullt hus redan vid sex-tiden. Cava i glasen och små hemlagade vårrullar. De godaste vårrullarna jag någonsin ätit.

Susanne provar ringar och den här godingen med pärlemor i mitten är verkligen snygg.



Marja och Jael är på shoppinghumör.


Ladies in red! Petra och Jessica var glada över allt fint dom hittade i butiken.



Jossan och Sirpa, hallå, ni försvann bara.

Sånt här lär man sig av. Vi borde varit dubbelt så många som jobbade, för som det var igår kväll så hann vi inte med alla. Alla ni, våra gäster förtjänade att få mera personlig service.

Men det var första gången, så nåt lär man sig.

Sara med sin kompis tittade på alla smycken.


Hanna höll glasen fyllda och Ulla hjälpte så många kunder hon bara hann med.

Vi kommer att fortsätta med den här sortens event och vi hoppas att du kommer nästa gång.

Tack alla ni som var där.

Inga kommentarer: