söndag 24 juli 2011

Bor du i Helsingfors och vill handla TOUS

Jag åker till Finland om en vecka för att träffa släkt och vänner.
Dom brukar alltid vilja att jag tar med mig smycken och väskor, så jag får långa önskelistor.
Det klart att jag tar med mig det dom vill köpa.
Nu tänkte jag att du gärna också kan få handla.
Så jag kan ta med mig sånt som du är intresserad av att prova eller titta på.


Jag öppnar helt enkelt en liten "tillfällig butik" på Hotel Hilton Strand, måndag den 1 augusti mellan 17-18.


Du behöver maila mig så jag vet att du kommer: kristina.funck (snabel-a) gmail.com


Man skriver inte den där krumeluren i bloggar för då får man massor av extra skräppost.


När du nu mailar så skriv gärna vad du vill se på så att jag tar med mig det. Kan ju inte ta med hela butiken...


Vi ses i Helsingfors!

Inga kommentarer: