torsdag 7 juli 2011

Nu vill jag träna ihop med er

Snart är min semester slut för den här gången och jag behöver komma igång med träningen igen. Den har inte varit på någon prio-lista under lovet, kan man säga.
Så nu kör vi igång med utomhusträning i Hagaparken.
Vi kör torsdag morgnar klockan 8, klara till 9. Start redan nu på torsdag 14:e juli.
Min PT Anders kommer att få upp pulsen på oss och se till att vi går ifrån Haga totalt slutkörda, fast superglada och tillfreds med vad vi presterat.
Det blir träning som påminner lite om det jag brukar göra innomhus men vi kör utomhus.
Vi behöver vara minst fem stycken och det kostar 150:-/person.
Så nu vill jag att ni som är sugna på att hänga med hör av er. Antingen i kommentatorsfältet eller till mig via mail, kristina.funck snabel-a gmail.com
Kom igen nu, det kommer att bli JÄTTEKUL! Jag lovar.
Jag vill ha med er. Ni kan väl prova en gång så i alla fall.

1 kommentar:

Singelmamman sa...

Hade gärna gjort det, men nu på torsdag är min sista dag innan fyra veckor semester. Kan inte ge mig iväg till Haga då. Och under semestern vet jag inte var jag är... Lycka till med träningen! Kanske vi kan jogga ihop i höst någon gång?