söndag 19 augusti 2012

Tre av mina favoriter

Här vill jag visa tre av mina favoriter bland våren 2013 väskor.
Herbert Medium i canvas och skinn. Finns en lång axelrem till den också.
Jag älskar den väskan helt i skinn som vi har just nu. Men att få den i en lättare sommarmodell är absolut inte fel.
Neon. Jag vill påpeka att jag inte överdrivit färgen i den här bilden. Infinit i skinn kommer i den här flouriserade färgen. Den kommer i lika knallig rosa också. Vi får faktiskt många kollektioner i den här sortens färger. Å jag tycker att det är jättehäftigt.
Vanliga Kaos-mönstret, vårt signaturmönster, kommer tillbaka. Bl.a. kommer en så här fin säck. Samma modell kommer även i skinn i kollektionen Infinit (som bilden ovanför). Jag tror att jag vill ha en knallgul säck, eller kanske en knallrosa säck, eller....
Vad tycker ni?

Inga kommentarer: