onsdag 15 augusti 2012

Vi står på mässan i Nacka Strand

Det blir lite dåligt bloggande några dagar nu, tror jag.
Jag står ute i Nacka Strand på Nordic shoe & bag fair, på svenska sko- och väskmässan.
Där säljer jag väskor till butiker runtom i landet.
Jag hoppas att många tycker om våra väskor.
Jag säljer våren 2013 väskor. Det finns väldigt många fina väskor i den kollektionen.
Som den här randiga. Den finns i massor, massor av färger, den är gjord i något halvstelt nät som gör den lite genomskinlig. Den är så fin, på riktigt, strand, stad, sommar och semester. Jag vet att det kommer att bli en storsäljare utav den här väskan. Utpris i butik ca. 1.100:-.
Den knallgula, flouriserade, är ut kollektionen Infinit i skinn. Mjukast finaste skinnet och självlysande. Så coolt.
Nu skall jag bara fixa belysning och ordna till det sista i montern.
I morgon bitti klockan nio öppnar vi dörrarna.
Är du inköpare så är du väldans välkommen.
Vi har öppet 9-18 varje dag från i morgon, torsdag till lördag.

Inga kommentarer: