tisdag 21 oktober 2014

Rånäs - favorit i repris

En av mina kunder, Rånäs slott, har bytt marknadschef. Så jag passade på att åka ut för att bekanta mig med den nya.
Man kan ju säga att det kombineras med att jag faktiskt älskar den platsen.
Det är så grymt vackert och rofyllt där ute.
Bussresan från stan går i bekväma bussar där man kan ägna tid åt att arbeta.
Om Rånäs kan du läsa på bloggen HÄR!
Jag ger er lite vackra interiörbilder från Rånäs slott




Den svarta baren är häftig. Jag skulle gärna sitta där med en drink.


Ser ni att jag matchat tröjan med mattan.
Tröjan är från Warszawa, en polsk designermärke som heter ConFashion. Märket hittar du HÄR! Och min tröja kan du köpa HÄR!
Sen lämnade jag slottet och åkte hem för att fortsätta jobba hemma .
En riktigt bra dag!

Inga kommentarer: