måndag 13 april 2009

Många armband




Jag älskar att bära många armband samtidigt. De skall hänga och dingla under min klocka. Jag blandar gärna silver, pärlor, läder och stenar i en för dagen passande mix. Hemma har jag så många armband att jag skulle kunna öppna en filial till TOUS.

Idag har jag på mig ett pärlarmband med tre stora stenar rökqvarts, kedjan som jag hängt den minsta silvernallen i, ett fint armband med massor av silverpluttar trädda på ett svart sidenband och så slutligen de stora silverringarna med ett hängande plectrum. Plectrumarmbandet kostar 955:- och plectrumet hänger inte i vägen men det syns jätteväl. Det är också roligt för att ringarna är i olika storlek.

Runt halsen har jag min vanliga silvernalle med hjärta, det är den största storleken och den kostar 925:-.

2 kommentarer:

Johan sa...

Det är otroligt läckert med att mixa massor med olika material och modeller på armen.
Svårt att hitta bra alternativ när man är av det manliga könet, har du för män oxå?

Unknown sa...

Jamenvisst, på bloggen finns en "etikett" Herr. Klicka på den så kommer det upp en hel del armband för men. Nu är det jättehett.