torsdag 12 april 2012

Årets mammasmycken har kommit

Jag kommer att presentera allt det här lite senare i detalj. Nu vill jag bara berätta att årets Mamma-smycken finns i butiken
Armbandet i silver ser ut såhär och kostar 1.000:-. Det finns flera varianter av det.
Hänget ser ut så här och finns i flera storlekar. Just den här storleken kostar 950:-.
Utöver silver så finns den i guld och i pärlemor med ögla i guld.
Jag visar alla alternativen nästa vecka, men ni som varit med förr vet att det här är en bristvara som tar slut så fort tidningarna börjar skriva om det.

Nagellacket är ett nytt från Riruals. Färgen är ett mellanting mellan beige och gammelrosa. Pearl Blush.
Liten aningens pärlemorskimrande. Jag kan leva med det, men färgen blir inte min favorit. Som en del vet så är jag inte så förtjust i pärlemor. Det är fint på andra men jag trivs inte.

2 kommentarer:

Tummelisa sa...

Fint armband, men är mer intresserad av Ditt kraftiga silverarmband, vad kostar ett sådant?
Trevlig helg, när Du blir ledig....

Unknown sa...

Mitt silverarmband kostar 1.100:-.
Ha en fin helg, du med!
Kristina