torsdag 5 april 2012

T-tröjor

Jag är lite petig med t-tröjor. Jag tycker att dom skall vara av ett visst snitt. Det finns många fina - och dyra. Ifjol hittade jag en helt underbar modell på Åhléns. Deras märke Wera.
Den är ganska vid men inte för lång. Sen är den tunn, vilket den måste vara för att jag skall använda den. Trikåtyget ligger på snedden så den blir varken bredare eller längre utan håller formen jättebra.
Liknande hittar man på Acne, Whyred och många flera ställen för priser runt 600-2.000:-.
På Åhléns kostar de 199:-. Det är fyndläge.
Nu har de kommit in igen. De finns i svart, vitt, marinnlått, turkos och någon färg till, om det kanske var rosa.
Samtidigt hittade jag ett par chinos från Twist&Tango.
Den svarta t-tröjan är min egen, det är en av dem jag köpte ifjol.
Nu fick det här följa med mig hem.
Tänker mig att jag kanske köper den marinblåa tröja snart - också.

Inga kommentarer: