lördag 26 maj 2012

Familjen Tous har besökt Moskva

I höstas var Rosa Oriol Tous och hennes dotter Rosa här i Stockholm några dagar.
Dom gör så, åker på resor runt om till länder där det finns TOUS-butiker.
Förra veckan var de i Moskva. Där finns 5 butiker.
Här kommer några bilder från deras VIP-event.
Man kan lätt säga att ryska kvinnor idag ser bättre ut än många tror. Både stil och klass.
Här ett par vackra örhängen ur kollektionen Dinah, 3.450:-
Vacert halsbad ur kollektionen Loto, hänget kostar 2.350:-
Här en stor diamantnalle och fin diamantring.
Rosa Oriol Tous
Fin bild, tjejen har på sig långa örhängen ur Dinah kollektionen 10.000:-
För att hedra familjen hade värdparet tillverkat ryska dockor som föreställde Mdm och sr Tous.
Jag har funderat på om de verkligen var en uppskattad present.
Lutar åt att det i vart fall är roligt.
Snygga creoler i silver
Det här tror jag är ägarna av TOUS i Ryssland. Jag har fått för mig att jag sett dem. Men jag låter det vara lite vagt. I vart fall måste ni spana in hennes armband. Jag tror att det är två eller tre klockor hon har på armen, varav INGEN är från TOUS.
Vid närmare eftertanke så kanske det inte är ägarna...
... eller så är det en annan kultur där man visar att man har pengar genom att bär märkesjuveler, -klockor och -väskor. Då menar jag märken som är gigantstora i deras egna länder.

Inga kommentarer: