torsdag 12 september 2013

Höstens trender


I höst kommer det stora att vara rutigt. Ni kommer att se det i allt.
Jag köpte mig en snygg och billig rutig kavaj från Zara. 550:-
Den matchar jag idag med en randig tröja, mörkblå jeans och klassiska loafers.
Loafers med betsel kallas för Gucci-loafers, oavsett vilket märke de kommer ifrån. Gucci designade dem för 60 år sedan. Mina är urgamla, säkert 20 år. Jättesköna och i fint skick. Jag tar fram dem varje gång loafers är inne.... Vart tionde år.
En annan sak som ni gott kan satsa på är randiga tröjor. 
Alla kedjor har dem, som den här från Cos för 190:-.

Jag vet,
Kombinationen av ränder och rutor kan kännas konstig. Men mode är mode. 
Välj det du tycker om. Men våga lite mera, det är kul.
Du måste inte inte se ut såhär...

Inga kommentarer: