lördag 26 oktober 2013

Middag ikväll

Vi har bokat bord på det här stället i SOHO Factory.
Sägs vara en kul och annorlunda restaurang i Warszawas ghetto, Praga, som numera rustats upp och är väldigt Up-and-coming.
Här äter man gott, dricker gott och avslutar med vodka shots.  Dessutom lär det vara mycket folk att titta på.

På en sån restaurang vill jag också tålas att titta på. Så ikväll har jag på mig det här:
Sidenklänning från Maria Westerlind, med illgrön tyllunderkjol.
Klänningen är på tok för stor så den kräver en stor säkerhetsnål i ryggen.
Det är bara kul - very PUNK!
Till det har jag svarta nätstrumpor alt. tunna strumpor och svarta superbekväma stövletter. Allting på fötterna måste vara superbekvämt under semestrar. Det är katastrof om fötterna börjar ömma. 
De här kommer från CC-skor i Sturegallerian. Passar lika bra till jeansen.
Skärpet är en kul detalj. Säkert 20 år gammalt, men jag har sett exakt likadana i år hos...Hunky Dory eller om det var Ralph Lauren.

Inga kommentarer: