lördag 22 januari 2011

Hur tänkte jag här

När jag beställer väskor så sitter jag med en massa papper. En beställningstalong, typ 5 sidor, en hög med de olika modellerna i varje kollektion, typ 50 sidor. Slutligen 50 sidor med foton på kollektioner, där står det beskrivet vad det är för material och ibland också vad det är för färg på beslagen. Men det är inte övertydligt. Jag har visserligen lärt mig, men på den här väskan gick jag bet.
Fick för mig att det var canvas för det stod Cotton fabric... sen stod det with coating och jag tänkte mig canvas med ett tunnt lager plast som är sådär perfekt skyddande mot väder och vind. Sen tänkte jag nåt om att det marina temat alltid brukar gå hem.

Skall sägas också att det inte är världens bästa bilder vi får, som försvar alltså.

För den här väskan är att likna vid en mjuk kylväska.
Ett par isklampar i den så kan man packa ner picknicken.
På bilden sitter Bubble björnen med ett par 3-d glasögon och käkar popcorn. Han har en tröja på sig med sig själv i 3-d. Jamen, hur yr i bollen var man när man hittade på det här. Eller är det "da shit" (superpoppis) i Hong Kong eller så?
Kylväskan kostar i alla fall 1.750:- och den har rosa foder.
Skulle du vilja ha ett kylfodral till datorn så går det på 1.000:-

Iskallt

Inga kommentarer: