onsdag 5 januari 2011

Mina nattliga idéer

Minns ni att jag tänker som bäst när jag sover. Jag får ibland strålande idéer mitt i natten. Jag har lärt mig att ta hand om dom för ofta är det riktigt bra.
En längre tid har jag brottats med den här klädstången. Vi säljer ju inte kläder längre och då behöver vi utnyttja stången till annat. Paraplyer passar bra på vårarna och höstarna.
Nu hänger väskor med har löstagbar axelrem på stången. Vi hänger väskan i axelremmen och dessvärre hamnar själva väskan på en så låg höjd så väldigt få ser dem. I ögonhöjd blir det mest axelremmar...



Men titta nu då. Vilken idé jag fick. Vips är väskorna uppe på ögonhöjd och dom är lättare att känna på.
Å så är det REA också. 40% på ljusblå och gammelrosa, 20% på svart och brun. Scarferna är det 20% på.



Inga kommentarer: