söndag 2 mars 2014

En total slappardag

Eftersom vi bor i ett kaos.
Allt från arbetsrummet ligger längst väggarna i HELA lägenheten.
Så är städning helt uteslutet. Vi måste vänta en vecka till, tills hantverkarna är klara med rummet.
Idag har jag ägnat halva dagen åt att titta på Vasaloppet. Ett lopp som pågår i fyra timmar och är spännande först de fyra sista minuterna.
Waste of time.
Jag har i alla fall varit tjusigt gul.
Nya mysbyxorna från Zara.
Jag köpte L. Borde ha köpt M eller S.
Borde ha kunnat räkna ut att de töjer sig.
Men jag gillar dem och jag kommer att använda dem hemma mycket.

Dessutom har jag hunnit haft tvättstuga idag.
Å någon tog min IKEA-kasse. Jag vet, kassen är likadan som den som låg kvar i tvättstugan. Men i min kasse låg en tvättpåse för BH:ar med bygel. Så egentligen var det någon som snodde min tvättpåse.
Tvättpåsar är inte gratis plus att det är ett himla sjå att få tag i en ny. 
Att det skall vara så jäkla svårt att veta skillnaden på mitt och ditt.


Inga kommentarer: