söndag 22 maj 2011

Sommarkväll

Datorn på jobbet fungerar inte men hemma kommer jag in på bloggen. Så jag passar på att visa några bilder från igår.

Jag har köpt en ny väska. Jag har berättat om den förr. Det är en stor badkasse med massor av bra fack och inredning i plast. Så att man kan lägga blöta badkläder i den. Jag skall ha den med mig hela sommaren för jag tycker absolut att den är lika fin i stan som på stranden. 2.900:-



Min väninna Marja tittade förbi butiken vid stängningsdax. Hon tyckte att vi kunde sätta oss någonstans och ta ett glas lördagsvin. Det tyckte jag med.



Vi hamnade på Clas på Hörnet.

Här sitter Marja och berättar om senaste veckans aktiviteter. På sig har hon ett ljusblått armband för 805:-. Det ljusblåa är agater och sen är det silverkulor mellan varje agat. Ringen är en tuff klackring med nalle. Det finns mindre varianter av den men den här största kostar 835:-.
Vinet kostade 90:-/glas, vilket är hutlöst dyrt.



Vi avslutade kvällen med en spontan middag hemma hos Marja. Familjerna samlades och lagade mat ihop. God kyckling, ungspotatis och sallad.


Till det drack vi vin som kostade knappt 90:-/flaska, vilket är väldigt mycket mera ekonomiskt.


Jag har på mig halsbandet Loto, Lotusblomma, för 7.550:-

Inga kommentarer: