lördag 21 maj 2011

Väska för promenader



När jag är ute på mina promenader eller joggingturer så behöver jag ha med mig några småsaker som telefon, lite pengar och nycklarna hem. Så här på sommaren så har jag ingen jacka på mig så då behövs en liten väska.

Den här TOUS väskan är perfekt. Jag bär den med ganska kort rem så att den inte hänger och slänger runt när jag rör på mig, den hålls där bak vid korsryggen. 720:- och den går naturligtvis att använda annars också.


Skor, tights och Linne från Nike.


Jo jag vet att det matchar.

Å jag vet att det kan verka fåfängt när man tränar, men jag tycker om det.

2 kommentarer:

Osloskånskan sa...

Har du fint väder idag? Lyllos!

Unknown sa...

Darling, bilden är från igår.
Men vi har OK väder idag med. Aningen lätta moln, sol men bara kanske 16 grader. Å hur är det i Oslo?