lördag 28 maj 2011

Veckans träning

Den här veckan har varit väldigt strulig. Ni vet först Barcelona turochretur och sen har veckan snurrat på. I onsdags körde jag ett stenhårt pass med PT. Det är allt jag hunnit den här veckan. Inte ens en promenad.
Fast jag har cyklat en del.

Maten har jag skött väl.

Vad har hänt med vikt och mått då:

Vikt: 64,1 kg (64,1)
Midja: 74 cm (75)
Stuss: 98 cm (99)

Ingenting hände med vikten. Jag misstänkte så, att förra veckans glädjeskutt ner skulle kunna straffa sig. Men det gör absolut ingenting, jag är glad att jag fortfaraqnde väger typ 64kg.
Centimetrarna minskar och det har dom inte gjort på länge. Jag känner det på kläderna, som redan innan var lite stora.

Jag inbillar mig också att rumpan blivit lite fastare.
Det kan ju vara önsketänkande men det känns så.

Hur vet hon det, tänker ni.
Bra fråga.
Jag känner.
Det gör alla som gått ner i vikt, känner på sig själv, bara för att det känns annorlunda än förr. Man är inte riktigt van vid sin nya kropp.

1 kommentar:

Shamrock sa...

Vad kul att det har gått åt rätt håll