fredag 6 januari 2012

Kaos Size heter det här mönstret

Jag ser att Mona har skrivit om gårdagen. Ni vet, hela universums Mona.
Då blir jag jättenervös och tänker att nu kommer väl alla hennes miljarder läsare hit. Hoppas, hoppas.
Så vad gör man då?
Ja man blir ju glad.
Men sen måste man visa något bra.
Så jag visar den där väskan Mona vill lotta ut. Bara så ni ser storleken på den.


Mönstret är vårt basmönster (loggomönster, liksom LV-mönstret är deras loggomönster). För ni vet, TOUS är typ nästan lika stort som LV fast inte i Sverige. Vi finns i 40 länder runt världen. Med över 400 butiker.


Sidospår, jag vet. Den lilla lotteri-väskan kostar 1.100:- och den har turkost foder. Det är kul med foder i avvikande färg, för då blir man glad när man öppnar väskan och så hittar man sina grejer i den.


Fast i en sån liten praktisk väska så lär man inte tappa bort grejer.


Men om man köper sig en lite större väska. Som den här.

Då är det bra att fodret är turkost. Då kostar väskan också lite mera, 1.650:-.
Undrar ni om min ring så är den i silver med guldöverdrag. Det är ett kronblad från en ros. Den finns med olika stora blad och jag har, naturligtvis den största. 2.200:-. De mindre kostar 1.100:- och 1.400:-. Så vet ni.

1 kommentar:

Anonym sa...

Toi isompi on mun seuraava laukku <3 Ihana!!

t:Kati :)