fredag 7 februari 2014

Sommardetaljer

Jag längtar efter sommaren. Eller i vart fall våren.
Förra helgen var jag på stan och fyndade några roliga detaljer som jag skall använda så fort solen tittar fram.
En gul kasse som passar utmärkt som badkasse. Men den kommer att hänga med till jobbet också. Tote modell med handtag som tillåter väskan att hänga över axeln.
Den hittade jag på Napapijri i Mood gallerian. 70% tabatt.
Kassen kostade mig 220:-. Skärpet från samma ställe kostad 120:-
Samtidigt fick jag den randiga tröjan som jag beställt från Sheinside och som kostade 120:-
Om du funderar på att köpa den så vill jag bara säga att kvaliten verkar toppen. Väldigt välsydd. Fina detaljer. Men den är inte baggy i modellen. Jag beställde en Large och den sitter fint men inte bylsigt. Jag borde ha beställt en XL för att få den där slappa looken. Jag en Medium, tycker jag själv.
Men jag får tänka om, jag är övertygad om att jag kommer att använda den jättemycket.

Inga kommentarer: