onsdag 26 februari 2014

Två par byxor från Zara

 Inne på Zara hittade jag de här svarta byxorna. De kostar bara 299 kr. Trots det är jag osäker. De är i konstskinn och sitter lite lagom löst och har mudd både i midjan som vid anklarna. Jag har ju säkert fem par svarta byxor redan.



Konstskinn. Jag vet inte. Väldigt inne just nu, men det är just nu så nästa vinter är det helt säkert ute.
Tröjan som jag har på mig kommer från COS. Vanlig tröjmodell men med transparenta rutor. Toppenfin både till vardag och fest. Jag bär den med ett svart linne under.

De här limegula mjukisbyxorna är däremot mina.
Jag har märkt att jag har ont om "hemma-kläder". Jag gillar att ha hyfsat fina kläder hemma. Inte bara en gammal tröja och urtvättade tights. De här gula kommer jag att kunna ha utomhus också med randig tee, jeansjacka och snygga sneakers.
399 kr på Zara.
Jag visar dem någon solig dag.


2 kommentarer:

Sus sa...

Du är alltid sjukt snyggt klädd!

Unknown sa...

Tack, Sus, det var snällt sagt. Och jag blir glad att höra det.